Sju veckor

Idag blir Aaron sju veckor. Helt galet. Nästan TVÅ MÅNADER GAMMAL har han blivit vår lilla pojke. Tänkte därför att jag skulle dela med mig av en gillar/ogillar lista a la baby, just nu.
Dop i TrollhättanWashington DC
Saker Aaron gillar

  • Närhet
  • Mat – big time (vi snackar pure pure white gold varannan timme, typ)
  • Bada (ibland)
  • Massage av låren (och ibland av ryggen)
  • ”Bullriga” miljöer
  • Babysittern

Saker Aaron ogillar

  • Åka bil
  • Åka vagn
  • Massage av magen
  • Sova själv
Och så (eftersom det faktiskt är min blogg) en liten gilla/ogilla lista a la baby mama

Påskfirande i sjötorpAlla hjärtans dag present


Saker jag (baby mama) gillar
  • Aaron
  • Sova
  • Godis
Saker jag ogillar
  • Ledsen Aaron
  • Gå på toa
  • Lukta svett
Kommentera

