Mitt instagram-maj

I brist på originella idéer så tänkte jag nu bjussa på lite bilder över hur det har sett ut i mitt instagramflöde under maj. Utan inbördes ordning. Enjoy!

// Jag åt smaskig tårta på inflyttningskalas i Borås // Röstade // Blev firad på morsdag av världens vackraste leende //

// Köpte hus // Skålade in våren // Prövade balklänningar och tillhörande skor //
// Klippte av allt mitt hår // Lekte med mitt lilla hjärta // Kristoffer ”gick in” sin hatt //
    
// Åt smaskig doptårta som Kristoffer lagat // Fick hjälp att läsa tidningen // Fick somna och hålla någon i handen //
   

// Var på bröllop // Evighetsväntan i väntrum på sjukhuset // Efterfest // 

Kommentera

