Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt och aldrig jag lämnar det åter

Jag sitter och ammar Märtha i fåtöljen i Aarons rum. Då får jag en bra glimt av vad som händer i köket. Dammet glittrar nästan i soldiset. Fönstren behöver tvättas. Kristoffer diskar och har satt på radion …you’re amazing just the way you are… Aaron kommer springande. Pappa dansa! säger han. Och vem kan säga nej till det?
20160409-IMG_7886//embedr.flickr.com/assets/client-code.js
Mina två största kärlekar dansar tryckare i köket. En liten hjälplös men makalös flicka ligger stilla vid mitt bröst. Och en tvååring håller mitt bräckliga hjärta i sin hand.

Kommentera

