VÄLKOMMEN HIT VEM DU ÄN ÄR, VAR DU ÄN ÄR

Kära läsare. Välkommen till min värld. Till mitt strukturerade kaos. Jag som skriver heter Lina och jag är en fisk född 1985.

2012 startade jag min första blogg som var en resedagbok för min familj att läsa under tiden jag och min man Kristoffer bodde i Madison, WI. Brev från Amerika kallade jag den. När jag och Kristoffer flyttade tillbaka hem hade jag fått blodad tand och ville fortsätta med bloggandet. Då startade jag en blogg som kort och gott fick samma  namn som jag själv bär – Lina Ekholm. Det var skoj att kunna fortsätta skriva, testa att sätta ord på mina tankar och upptäcka andra bloggar som jag kanske inte upptäckt om jag inte själv bloggat. Men efter några år började plattformen kännas tråkig och jag ville helt enkelt testa något nytt. Därför bestämde jag mig för att låta den gamla bloggen vila. Och starta en ny. Med snarlikt namn eftersom jag helt enkelt inte kunde komma på något bättre.

Hur som helst. För att göra en lång historia kort så vill jag bara säga – varmt välkommen hit kära läsare, vem du än är, var du än är, vad du än gör.

I den här bloggen kommer jag att dela med mig av min vardag och mina tankar. Jag kommer alldeles säkert att lägga upp bilder på mina barn, min trädgård, sådant jag tycker är fint och sådant jag inte alls begriper. Och så lite annat. Jag kan inte lova att jag kommer stanna här för alltid, och ibland kommer inläggen vara röriga, eller lätträknade. Men oavsett är jag glad att du hittade hit.

Till dig som läser, oavsett om du nyligen upptäckt bloggen eller följt med ett tag – lämna gärna en kommentar. Ett hej, lite kritik, frågor eller tips på något jag absolut måste läsa. Du kanske har en blogg själv som du tror att jag inte kan vara utan – skriv det i så fall.

Känn dig som hemma!
Washington DC

2 reaktioner på ”VÄLKOMMEN HIT VEM DU ÄN ÄR, VAR DU ÄN ÄR

    • Men vad roligt! Och kul att du skrev en liten rad om det också 🙂
      Jag brukar titta in på din blogg lite sporadiskt. Speciellt efter att jag sett att du kommenterat något som Atilio skrivit

      Gilla

Kommentera

