SÖKES: STILINSPIRATION

Pass upp för ytligt inlägg. Men. Jag letar efter en person att inspireras av när det gäller att klä sig. Det finns ju en uppsjö av fantastiska modebloggare men jag vill hitta någon med ”mina” färger och min hårtyp som jag bara kan ta en copy paste på. Jag vill liksom ha en blogg (eller något liknande) där jag bara kan gå in när jag känner att ”gah jag vet inte vad jag ska göra med håret!” eller ”fan, jag har INGET att ta på mig”. Men än så länge har jag inte hittat en klockren sådan person att gå till. För tyvärr (för min skull alltså) så verkar blåögda blondiner med rakt hår vara överrepresenterade när det kommer till modebloggar.

Tycker att många inredningsbloggare har fantastisk (personlig) klädstil men de bloggar ju bara om inredning så det hjälper ju inte mig.

Det är väl delvis därför jag håller mig till en monokrom färgskala i svart-vitt eller fjällräven-grönt. För visst är det enkelt. Men ibland hade det ju så klart varit festligt att kanske ta på sig något mer spännande.
Olympic Peninsula

Bild på mig när vi besökte Olympic Peninsula nordväst om Forks. Som inte har ett skit med min klädstil att göra men som jag kastade in här ändå för att fotoljuset var amazing där. Platsen var också amazing. Fast bilresan lååångt från amazing. Ah, well. Sorry OT. 

Kommentera

