MÄRTHAS RUM JUST NU

Hörni. Jag blev så inspirerad av mig själv att jag knäppte lite bilder som jag tänkte dela med mig av på gästrummet/ Märthas rum så som det ser ut prick och precis just nu. Det här är det rummet vi gjort mest med. Om ni mins prospektet så såg ju rummet ut så här (nere i bild) tidigare:
Prospekt

Trasiga gula tapeter och ett plastigt laminatgolv. Vi har rivit upp det gamla golvet (eftersom det var risigt och knarrade kopiöst mycket) och lagt nytt golv  som är väldigt mjukt att gå på och sedan låtit tapetsera rummet med Ferm Livings tjusiga Harlequin-mönstrade historia.

20160906-IMG_2909

Jag är så glad över att vi valde att tapetsera hela rummet med denna fantastiska tapet, speciellt  eftersom vi fortfarande bara lyckats få upp två tavlor. Båda inköpa från Juniqe. Så här ser dem ut.
Gästrum

Och så här ser Märthas sovhörna ut. Måste dock fixa en spjälsäng till henne pronto eftersom hon snart kommer klara att sitta upp och då blir denna bedside crib livsfarlig.

20160906-IMG_2913
20160906-IMG_2910

En reaktion på ”MÄRTHAS RUM JUST NU

  1. Ping: TVÅ HÖRN I AARON OCH MÄRTHAS RUM – LE

Kommentera

