DRÖMHÅRET OCH TIPS PÅ FRISÖR

Hörni! Jag har hittat mitt drömhår just nu. (Det här är lite av en fortsättning på inlägget jag skrev om hur omständigt jag tycker att mitt hår är för tillfället btw.)

Håret jag pratar om hittade jag när jag knappade in sökfrasen ”bangs + round face” i pinterest. Nja, på round face (på modellen jag hittade i alla fall) men hurra för håret. Jag tycker att det liknar någon blandning mellan brunt och blont i en färg som jag vet att jag realistiskt kan få till. Porslinshyn på den ca 15 år yngre modellen får jag ju också bortse från. Men. FRISYREN! Oh how I love it.
la-frange-meche_exact1900x908_p
Bildkälla: grazia

Tror jag ska boka tid hos frisören och ta med den här bilden och säga – ge mig den här frisyren tack. Det var ju dessutom ändå lite drygt ett år sedan jag var hos frisören sist så det kanske ändå är på tiden att ta sig dit. Det jobbiga är bara att jag ska hitta någon vettig frisör.

Jag har i mitt snart 32åriga liv inte hittat en frisör som jag verkligen trivs med. Visst, jag har haft några bra som jag gått till flera gånger, men ingen jag skulle leta upp aktivt om hen flyttade på sig. Någon med tips på en frisör i Göteborgsområdet som är bra på någon med brunt självlockigt hår?

En reaktion på ”DRÖMHÅRET OCH TIPS PÅ FRISÖR

  1. Ping: HUR SKA JAG KLIPPA MIG??? – LE

Kommentera

