ATT FÅ BESTÄMMA VAD ENS BARN SKA HA PÅ SIG

Vem har världens finaste byxor? Märtha såklart! Jag är helt kär i dessa underbara från H&M som jag köpte när vi var på Allum i Söndags. Svart och vitt i all sin enkelthet. Aaron ratade typ allt jag och Kristoffer plockade på oss till honom så nu känner jag dessutom att jag minsann ska passa på att klä Märtha i precis det jag vill. För hux flux så är hon nästan 3 år och vet själv vad hon gillar att ha på sig. Och framför allt vad hon inte gillar att ha på sig.
20161010-IMG_3661 20161010-IMG_3660

I bakgrunden syns våra två minsta pumpor. Tycker att de är otroligt vackra. Jag skulle så gärna vilja försöka styra upp en fotografering med barnen där pumparna får agera rekvisita. Med lite flyt kommer jag dessutom lyckas ta på dem några kläder som jag gillar också…

Lisa förresten, om du läser det här. Hon hade på sig räv-dregglisen som du gjorde till henne och fick massa komplimanger för den idag när vi var på teorikurs inför babysim (bara en sådan sak). Den hade hursomhelst gjort sig toppen tillsammans med de här pumparna men tyvärr hade den gjort sitt för dagen när jag knäppte just de här bilderna.

2 reaktioner på ”ATT FÅ BESTÄMMA VAD ENS BARN SKA HA PÅ SIG

Kommentera

