AARON 3 ÅR

Älskade Aaron. Jag kan inte förstå att du blir tre år idag. Du är en så självklar del av mitt liv att jag ibland har svårt att minnas hur det var före du fanns. När du kom öppnade du mitt hjärta på ett sätt som jag aldrig tidigare upplevt. Den himlastormande kärlek jag känner för dig är något som jag bara snuddat vid tidigare. Jag älskar dig. Jag älskar dig mer än du någonsin kan förstå.

Igår låg vi och tittade på bilder från när du var bebis och pratade om hur du låg i min mage. Du gömde dig under min tröja och lekte att du var i min mage igen. Jag önskade att jag kunde stanna tiden och att du alltid skulle få förbli min lilla bebis. Men samtidigt är jag så nyfiken på vad livet har förberett för dig. Jag hoppas att jag alltid ska få sitta här på första parkett. Jag hoppas att jag alltid ska få heja på dig, stötta dig och älska dig.

Min fina underbara unge.

Grattis på födelsedagen

Kommentera

