NYTT ÅR NYTT JOBB

Det här året ser jag fram emot att börja ett nytt jobb. Jepp, ni läste rätt. Jag har precis sagt upp mig från mitt nuvarande jobb med mina fantastiska kollegor för att testa något nytt. Det känns skitläskigt, lite sorgligt och väldigt spännande på samma gång. Det känns lite som att jag har gjort slut med någon efter ett långt förhållande. Jag oroade mig väldigt mycket över hur mina kollegor skulle ta det men det gick faktiskt bättre än väntat. Många tårar men också genuina lyckönskningar och retsamma girningar. Lite av allt alltså. Precis som livet i stort ser ut. Sällan bara svart eller vitt.

Kul är det i alla fall. Och i mars börjar jag mitt nya jobb. Yay!

2 reaktioner på ”NYTT ÅR NYTT JOBB

  1. Åh, ska du byta jobb? Då är det ju ingen vits att jag återvänder… 😉 Vilka är de lyckligt lottade som får äran att jobba med dig nu då? Kram! (Ett tag sen jag var inne å kikade här som du kanske märker på det frenetiska komenterandet 😂)

    Gilla

    • Ska börja på VR Infrapro. Har jag inte sagt det? Eller jag kanske bara tänkte att jag skulle skriva… Har tänkt föreslå länge att vi ska ses men vi är alltid sjuka verkar det som. Just nu har vi ju vattkoppor och det vill jag inte komma dragandes med till er 😦

      Gilla

Kommentera

