TIPS PÅ LAXBURGARE

Jag måste passa på att tipsa om den andra burgaren i Lisas inlägg (som jag hittade samtidigt som zucciniburgaren). Vi (jag och Kristoffer) försöker att tänka på att dra ner på andelen rött kött och dessutom bli bättre och mer kreativa när det gäller att äta vegetariskt och fisk och då är dessa två alternativ så himla bra. Har testat laxburgaren två gånger nu och var lika nöjd med resultatet båda gångerna. Den var enkel att göra och kunde ätas av både barn och vuxna. Yay! Med lime till blir den helt fantastiskt god och när jag ätit den som matlåda utan bröd och bara med sallad, avokado och lime känns det också väldigt fräscht. Så med det vill jag egentligen säga att om du inte hittar ett gott hamburgerbröd så är det bättre att skippa brödet. Att äta hamburgare med äckligt/billigt bröd till är jag done with, and so should you!

Önskar jag hade bildbevis eller kunde använda ord lite mer poetiskt för att beskriva denna härliga burgare. Men jag verkar sakna båda delarna. Ni får försöka tro mig ändå. Rekommenderar den starkt till alla i alla fall.

En reaktion på ”TIPS PÅ LAXBURGARE

Kommentera

