TIPS PÅ TRÄNINGSBLOGG?

Hallå internetz.Här kommer en fråga till er. Jo, men det är ju så att jag försöker uppfylla mitt nyårslöfte om att träna i alla fall 2 gånger/vecka. (Tack det går svinbra än så länge och jag är såååå stolt över mig själv). Men nu undrar jag: Är det någon som har tips på en vettig träningsblogg? För någon som mig, med lite halvambitiösa ambitioner, ett livspussel att lägga och begränsat med tid att tillgå? En blogg som liksom är lite vanlig och som inte förespråkar någon form av märklig diet. Men ändå peppig? Jag känner att det hade varit roligt att vidga vyerna lite.

Här kommer två bilder på mig när jag är i träningstagen. Bara så att ni får en uppfattning om vad ni dealar with. Och svar, ja, det är Pringles jag äter i bild 2. Viktigt med återhämtning efteråt ju 😉

20120616-20120616-041320120713-20120713-1010

 

Kommentera

