3 OM 3

God tisdag på er. Här kommer en kort lista på tre saker om tre utgångspunkter. Och sedan en januaribild på det. Puss

  • Jag kan
    -nästan allt viktigt och oviktigt om Harry Potter
    -med lätthet hitta på sånger för att underhålla mina barn
    -kartera sprickor i berg
  • Jag har aldrig
    -tapetserat ett rum
    -hoppat bungyjump
    -brutit något
  • Jag skulle vilja
    -lära mig spela ett instrument
    -bo i ett gigantiskt hus på landet
    -resa till Australien

20170121-IMG_5056

Kommentera

