INGEN SKIDRESA

Igår skulle vi ha åkt till Sälen. Istället är vi hemma eftersom Aaron fått vattkoppor. I fredags kväll kom prickarna och på lördagen var det inget snack om saken längre. Det känns så otroligt tråkigt samtidigt som det inte var ett alternativ att åka iväg när hela kroppen på ens barn är täckt av ilsket kliande prickar och febern pendlar mellan 38 och 39. Han kämpar på bra men jag hoppas verkligen att han nått toppen på eländet. Min älskade älskade lilla Aaron. Det där ”mammahjärtat” som folk börjar prata om efter att de har fått barn värker hos både mig och Kristoffer av att se vår lilla älskling på det här sättet. Jag bär också på en uns bitterhet mot BVC eftersom jag efterfrågat att få vaccinera både Aaron och Märtha mot vattkoppor vilket de ”glömt bort” och som jag tillslut gav upp försöket på. Men nu har båda fått det i alla fall. Och det är en elak variant. Mina fina stackars små barn.
20170127-IMG_5099 20170127-IMG_5080
20170127-IMG_5071

Kommentera

