ISANDE GRÖN SMOOTHIE TO DIE FOR

Varför har ingen berättat för mig exakt hur fantastiskt gott det är med smoothie gjord på mango?! Herre min skapare alltså. Okej, nu överdriver jag lite kanske men så här. Jag testade att göra en smoothie idag och den blev, om jag får säga det själv, och det får jag, för det är min blogg – så jäkla god! Tror det är bäst att äta den isande kall (som jag åt den)  och jag tänker mig att det här är en perfekt sommarsmoothie. Den skulle nog också funka bra som aptitretare eller mellanrätt.

Anyways.
20170210-IMG_5217
20170210-IMG_5222
Den innehöll följande: 1/4-1/2 mango (använde frysta bitar), saften från 2 apelsiner, 1 liten övermogen banan och 1 stor näve babyspenat.
20170210-IMG_5225 20170210-IMG_5218
Extra plus för att den ser sjukt nyttig ut också fast den egentligen smakar som glass eller sorbet kanske. Den var så snygg så att jag till och med var tvungen att arrangera en photosession. Komplett med lite kokosflingor på toppen och allt.

Kommentera

