TILL MIN KÄRESTA PÅ ALLA HJÄRTANS DAG

Jag är rätt värdelös på att uppmärksamma Dig med kärleksfulla handlingar i vardagen och vid högtider. Det handlar inte om att jag inte vill, det är mer som att det inte riktigt ligger i min natur. Som att jag behöver kämpa lite för att visa hur viktiga de jag älskar faktiskt är.

Att bestämma sig för att göra en tribut-musikvideo till Africa på sin semester i Tanzania måste ju ändå räknas som något av det finaste man kan göra som par. (#marriagegoals bubblar upp till ytan i min hjärna här). Eller att försöka överraska den man älskar som i sin tur avgudar sengångare (eh.. japp..) med att hyra en sådan till hennes födelsedag. Typ. Sådana kärlekshandlingar önskar jag att jag kunde komma på. I stället tänker jag dela dessa videor som Kristen och Dax  har gjort. För de är så himla fina och kärleksfulla.

Jag älskar dig Kristoffer.
*här skulle jag förresten lagt in en bild på oss som pussas men det existerar ingen sådan trots att vi har varit tillsammans sedan 2005*

Kommentera

