I’M BETWEEN JOBS

Den här veckan är jag helt ledig. Förra veckan var nämligen min sista på Atkins och om en vecka så börjar jag på VR Infrapro. Jag fick så himla mycket fina saker när jag slutade som jag tänkte jag skulle visa upp.
20170216-IMG_5250
20170216-IMG_5248
Bland annat de här tjusiga blommorna som passade perfekt ihop med min lite trista tulpanbukett.
20170220-IMG_5342 20170220-IMG_5343
Sedan fick jag en trevlig skärbräda med tillhörande matlagningsgrejer. Varav den ena matlagningsgrejen är en rödbetsketchup. Och alltså. Eh… Jag blev sjukt paff när jag öppnade den för jag trodde helt (baserat på tynd  och form) att det var salt och pepparkvarnar som skulle höra till skärbrädan. Men kul grej. Och blir skoj att testa dem med någon härlig mat också.
20170216-IMG_5246
Min sista dag ägnades åt att äta lunch med alla i min grupp så ett ställe som vi kallar advokatstället eftersom namnet låter som en advokat-firma. Sedan mailade jag mina sista mail och grät en skvätt över att alla är så fina och säger så snälla saker om mig. Till 14.15-fikat fick jag presenterna och när arbetsdagen var slut blev jag ”kidnappad” (en kollega hade råkat försäga sig så jag visste om allt men det var fint ändå) och hämtad för att spela boule och äta middag på kvällen.

Kungligt avsked måste jag säga.

2 reaktioner på ”I’M BETWEEN JOBS

    1. Ja, jag blev väldigt rörd faktiskt. Och trist att du inte var med men du har ju lite viktigare saker för dig med nya bebisen 🙂

      Gilla

Kommentera

