PAKET

20170222-IMG_5454
Har jag precis gjort slagit in mitt snyggaste paket någonsin? Jepp. I might have done just that. Här kommer en beskrivning på hur även DU lyckas med dina paketinslagningar.

  1. Ta fram en riktigt ful tapetrest som husets tidigare ägare använt (denna är från Aarons rum)
  2. Vänd pappret ut och in så att det blir vitt
  3. Slå in din present
  4. Dekorera med det du hittar (jag hade klistermärken från en gammal Frankie daily journal, uttorkade bokstavdekoration som jag fick limma fast och så målade jag några okynnesprickar.
  5. Hitta ett snöre i samma ton
  6. Fota. För om du inte dokumenterar det (typ bloggar/instagrammar/snapar/twittrar om det) har det inte hänt. Testa att fota med någon accessoar. Jag fotade tex både med och utan blommor. Helt klart bättre med.
  7. Klar

You’re welcome. Glad fredag på er!

2 thoughts on “PAKET

  1. Haha alltså Lina. ÄLSKAR din blogg! Vill kommentera varenda inlägg men har så himla lite tid 😦 Hur som helst. Känner igen mig så angående det med att ha en bästa vän (eller ja, att inte ha en gammal barndomsvän som bästis), tyckte det du skrev om Märthas första år var så fint och tycker bara att du är allmänt grym. Lycka till på nya jobbet ❤

    Gilla

    1. Tack! Vad fint skrivet Sandra. Det värmer verkligen. Tycker det låter platt när jag skriver det men det är verkligen uppriktigt menat.

      Gilla

Kommentera

