IDAG FYLLER JAG ÅR!!!

hipp hipp hurra för mig som fyller år idag. (Eller pip pip hurra som Aaron säger. Älsklingen)

32 år! Kan ni tro det? Nej, det är klart att ni inte kan. Jag ser inte en dag äldre ut en 31 😉 Och så här såg jag ut när jag var tonåring på väg in i vuxenlivet. Bara för att liksom 🙂 Jag älskade föresten det där linnet jag har på mig på bilden. Passade mig så jäkla bra tillsammans med den där perfekta solbrännan och mina starka armar som jag sportade på den tiden (för att jag red).
20170226-IMG_5571
Nu ska jag jobba och bli firad av min familj ikväll.

2 reaktioner på ”IDAG FYLLER JAG ÅR!!!

    • Tack!

      Haha nej min kusin Anders ser ganska sur ut 🙂 Men tror inte han läser min blogg så det han inte vet har han inte ont av 😉

      Gilla

Kommentera

