”JAG BLEV 32 OCH BÖRJADE BÄRA HÖG KRAGE” ELLER NÅGOT I DEN STILEN

Jag har alltid – nej inte alltid, men vääääldigt länge – tänk mig att mitt ansikte är för runt/ tjockt och min hals för kort för att jag ska passa i något med hög krage. Detta har egentligen inte med någon kroppsnoja att göra (tror jag) utan mest att jag tycker att det ser knäppt ut med en boll på en krage, vilket är den bilden som jag målar upp i mitt huvud när jag ser det framför mig. Därför är det sjukt förvånande att jag inom loppet av en månad plötsligt, från ingenstans, bara hux flux införskaffat TVÅ plagg med hög krage. Detta efter att i mer än ett decennium varit utan ett endaste plagg med hög krage. Ja, jag säger då det. Undrens tid är då verkligen inte förbi mina vänner.

Bildbevis 1
Untitled Bildbevis 2 20170311-IMG_5709

Min standard-ringning är annars något mindre konservativt. Typ v-ringat eller bara vanlig enkel rund.

Bildbevis 1 på det
Lina Bildbevis 2 på det 20170130-IMG_5132

p.s okej, bildbevis 1 i den andra omgången kanske är lite missvisande om jag ställer den mot rubriken eftersom jag faktiskt var 32 år på den bilden, men tycker faktiskt att det är en av de bättre bilderna som finns på mig så därför var jag ju liksom tvungen att skryta med det 😉

Kommentera

