TVÅ HÖRN I AARON OCH MÄRTHAS RUM

Jag har nyligen insett att jag faktiskt tycker att det är ganska trivsamt att flytta om lite i hemmet. Inga mastodontflyttningar, men blommorna byter plats och barnens rum behöver uppdateras eftersom de växer och får nya intressen. Så jag tänkte att vi tar en titt på två uppdateringar som jag gjort nyligen. OBS – lägg märke till hur tjusigt färg- och märkesmatchat allt är på de första två bilderna 🙂
20170425-IMG_6572 Så här ser t.ex. Märthas sovhörna ut nu. Hon har fått låna en sänghimmel av sina kusiner i Jönköping och det är helt galet så mysigt det ser ut. En liten sy-möbel (?) (som vi fick av ett par kompisar) står bredvid där vi förvarar spel.

Och här är en hörna i Aarons rum där det tidigare stod ett bord som inte användes som bord utan bara som avlastningsyta.20170425-IMG_6579

Som ni ser så används hörnan fortfarande som avlastningsyta men nu känns det lite mer rimligt att ha den som det eftersom en byrå ju är till för förvaring. Byrån fick vi ärva av Kristoffers morbror och jag är så glad att vi har hittat en plats för den nu. Bordet som stod i Aarons rum fick flytta ut i vardagsrummet och bli lek-bord.
20170425-IMG_6586

Jag blir förresten helt blödig av att titta på Aaron och Märtha när de leker med varandra. Mina fina små barn. Tänk att de börjar få så mycket utbyte av varandra nu. Det gör mig svag i hjärtat. På ett fint sätt.

En reaktion på ”TVÅ HÖRN I AARON OCH MÄRTHAS RUM

  1. Pingback: AARONS RUM – LE

Kommentera

