BLOMMOR – BARA FÖR ATT

Ute i trädgården börjar saker och ting långsamt (alltså väääldigt långsamt) titta upp ur jorden. Igår när morgonen började med ”mamma, titta, jag tror det snöar ute” bestämde jag mig för att #vågavägravinter. Vilket btw är en aning okarakteristiskt för mig som ääälskar vintern och snön. Men. Jag gillar vintern på vintern. Vår ska det vara på våren. Herregud någon måtta får det väl ändå vara på tokigheterna. Anyways. Då plockade jag i alla fall in dessa lila-rosa filurer som jag inte har en aning om vad det är för något. Men fina är de. Och vad är mer vårigt än blommor från sin egen trädgård? Nä just det.
20170425-IMG_6637 20170425-IMG_6638

Önskar att jag hade någon form av blogg-fotohörna (som Kristoffer faktiskt har föreslagit att jag ska önska mig) så att jag kunde stoltsera med lite flashigare bilder. Men å andra sidan. Det är ju inte direkt som att jag tjänar pengar på min blogg så det kanske inte gör så mycket. 

Kommentera

