AARONS RUM

Efter att ha skrivit det här inlägget, insåg jag att jag inte hade någon vettig dokumentation över Aarons rum. Inte bra. Därför kommer en sådan nu. Jag försökte lägga upp bilderna i någon form av pedagogisk ordning. Den första bilden är så som det ser ut när vi öppnar dörren. Sedan kommer hörnet till höger som jag redan har visat, därefter Aarons kök (som vi tror att Märtha snart ska få överta eftersom Aaron sällan leker med det) sängen och slutligen världskarteväggen (Mr Perswall!) som jag älskar så mycket tillsammans med en förvaringsmöbel som jag verkligen inte älskar men som vi inte har kommit till skott med att byta ut. Vi har pratat om någon form av stringhylla från golv till tak men jag tror inte vi har landat i det riktigt. Har också sneglat på en sån där Eket-IKEA-hylla med kvadratiska fack. (Hade också gärna velat ha en annan säng till Aaron så att jag kunde få en copy-paste av det här rummet.)
20170425-IMG_6651
20170425-IMG_6579
20170425-IMG_6643
20170425-IMG_6648 20170425-IMG_6649

And that’s it. I vanliga fall är det aningen mer städat. Eh, nej nej. I vanliga fall ligger tusen legobitar på golvet och täcket slängt någonstans i en hög tillsamms med alla miljarder böcker. Precis som det ska vara alltså. Barnrum är ju ändå till för att lekas och trivas i – inte för att vara någon form av inredningsföremål åt föräldrarna.

2 reaktioner på ”AARONS RUM

  1. Snyggt! Å tapeten är verkligen helt underbar 😍 Det rum i vårt hus som det är mest ordning i är just Wilmas, kan bero på att hon änsålänge bara sover där 😂

    Gilla

    • Hehe jo det kan jag tänka mig men det vänder nog snart moshaha 🙂 Tur att det ändå inte gör så mycket om hemmet är stökigt.
      Läste ett tips från någon som menade på att om man bara gjorde en del av huset till en städad frizon så var det enklare att hantera stöket i resten av hemmet. Jag tänker att jag ska börja jobba efter den principen 🙂

      Gilla

Kommentera

