ÅKA SPÅRVAGN

Ibland är jag och Kristoffer pinsamt handlingsförlamade. Vi har tex vetat om att vi ska åka till Spanien i flera månader men ändå inte tagit oss för att fixa pass till Märtha. Så idag bestämde jag mig äntligen för att ta med henne efter kvällsmaten. Satt och pratade pass när vi åt och hämtade Aarons pass för att visa honom hur liten han var på bilden.

Hrm, vi kanske ska kolla när våra pass går ut också slog det mig. *gulp* de gick visst ut i mars. Jaha. Bara att packa in hela familjen och åka till polisen för att fixa pass. Nr 451 betjänades när vi kom. Vi fick nr 524. Kul.

Vad gjorde ni då undrar ni. Vi åkte spårvagn svarar jag. Till Aarons stora glädje. Först 3an till redbergsplatsen. Sedan 6an tillbaka till Ullevi Norra. Sedan en tur till närmsta lekplats och därefter ett besök på Condecco där vi delade på en kvällsbulle. Kötiden var med andra ord lång. Typ 1h40 min tog det. Men men. Nu är det avklarat. Håll tummarna för att vi får passen innan det är dags för avresa.

IMG_9401

Kommentera

