HUSRAPPORT

Nej, men är det ni som sitter här och tjoar mina underbara små barn
20170728-IMG_8709

Idag besökte vi Bohus Fästning med barnen. Vi hade med fika och njöt av den i solen. Trodde att det skulle vara mycket kallare så hade laddat med ordentligt med kläder men istället för att behöva dra på oss jackorna gick vi och svettades i våra långbyxor och tröjor

Anywho. Skulle bara titta in och rapportera att semestern fortskrider lite lugnare den här veckan. De första två veckorna var mer eller mindre fullbokade  men den här veckan har vi ”njutit” av en fri kalender. Aaron har fått en cykel och så köpte vi en cykelvägen/löpvagn till hela familjen. Igår hittade jag ett bra hus i Kungsbacka och har anmält oss till visning. Har inga direkta förväntningar på att vi skulle slå till men tycker det kan vara intressant att spana in området det ligger i.

Jag känner mig lite rastlös och disträ vad gäller hus just nu. Känner att jag skulle vilja gå vidare samtidigt som jag inte känner mig ”klar” med det här huset än. Så därför hemnet-knarkar jag. Vilket är skittråkigt att göra under sommaren då det typ inte finns några objekt ute. Noll tillfredställelse. Så det löser jag genom att kolla hus och tomter och fritidshus och gårdar överallt i Sverige. I alla prisklasser.  Bristen på spännande objekt har också gjort att jag kollar huskatsloger utifall att vi skulle bygga själva.

Kommentera

