SLUT PÅ SEMESTERN

God morgon kära läsare!
Är ni tillbaka efter semestern eller har ni lite ledighet kvar? Själv började jag smygjobba igår och idag börjar inskolningen för både Aaron och Märtha så jag och Kristoffer ska vara med på det. Semesterlunket ska snart städas bort och ersättas av pirr inför hösten. Vi har mycket kul att se fram emot.

Här är några saker som är på tapeten:

  • Vi har varit och tittat på hus i Kungsbacka. Ett 70-tals hus med alla klassiska problem som följer med ett 70-tals hus. Det har stor potential men priset är för högt med hänsyn till allt som måste fixas så vi får nog vänta till ett bättre objekt dyker upp.
  • Vi har haft en mäklare här för att göra en värdering av vårt hus. Kristoffer och han hade ett bra samtal och det känns otroligt värdefullt. Dock hade huset inte gått upp i samma takt som vi hoppades på vilket var lite synd.
  • Jag och Kristoffer har bokat en långweekend bara för oss två till Rom i oktober. Ingen av oss har varit där och det ska bli så jäkla häftigt att åka dit. Jag tänker mig att vi ska göra typ alla turistgrejer eftersom det är första gången där. Och så ska vi äta massor av god mat. Det är nästan det jag ser fram emot mest 🙂
  • Vi köpte en cykelvagn/löpvagn i somras och nu ser jag framför mig hur jag och Kristoffer inte bara ska lajva hurtiga familjen utan även bli den på riktigt. Ah Well. Drömma går ju.
Kommentera

