ARKIV TILL HÖGER

Jag har gjort en liten förbättring – hoppas jag – på bloggen. Det finns numera ett arkiv att söka i. På min gamla blogg hade jag det och jag vet inte varför jag inte började ha det direkt här. Men hur som helst. Nu är det möjligt att söka både på kategorier och månadsvis. Det är bara att gå in på widgets till höger och sedan scrolla ner. Lätt som en plätt. Eller? Hojta om det inte funkar.

Här kommer ett gäng bilder för att göra detta inlägg mer tilltalande 🙂
20170606-IMG_7258 20170722-IMG_8648
Sjötorp i augusti
20130907-IMG_0382
IMG_2804

Kommentera

